Društvene mreže su vrijedno sredstvo koje mnoga poduzeća i poduzetnici koriste u poslovne svrhe. Svakim danom sve više poduzeća pojavljuje se na društvenim mrežama kako bi mogli uživati u benefitima koje prisutnost na različitim platformama nudi. Pogotovo u trenutnoj situaciji od izuzetne je važnosti prilagoditi se potrebama svojih ciljanih kupaca kako bi se održali na tržištu. Ali još uvijek postoje oni kojima nije u potpunosti jasno kako društvene mreže mogu pomoći rastu poduzeća. Evo, 7 načina kako:
1. Predstavite se onako kako želite biti viđeni
Društvene mreže omogućuju poduzećima da izgrade online brend tj. da formiraju percepciju koju žele da javnost ima o njima. Primjerice, ako ste poduzeće koje se želi pozicionirati kao high-end brend onda se i morate ponašati u skladu s time na društvenim mrežama; način i jezik kojim komunicirate kao i vizualni sadržaj na Vašem profilu mora biti u skladu s brendom koji želite izgraditi.
2. Informirajte javnost o sebi
U opisu profila i/ili u biografiji ukratko se predstavite, opišite tko ste i čime se bavite. Bitno je da stavite svoje kontakt informacije, kao i linkove za web i druge platforme koje koristite, te na taj način omogućite potencijalnim kupcima da saznaju više o Vama i da lako uspostave kontakt s Vama. Sadržajem koji objavljujete na društvenim mrežama otkrijte više zanimljivih informacija o sebi, Vašim uslugama i/ili proizvodima, te se na taj način pozicionirajte kao stručnjak za vrstu usluga/proizvoda koje nudite.
3. Ostvarite širi doseg potencijalnih kupaca
Za razliku od fizičkog ureda i trgovine, društvene mreže omogućuju poduzećima da sebe i svoje usluge predstave ljudima na cijelom svijetu. Naime, sadržaj koji se objavljuje na platformama poput Facebooka i Instagrama dostupan je svim ljudima na svijetu. Na taj način moguće je nači kupce i u drugim zemljama i kontinentima, a uz pomoć plaćenih oglasa na društvenim mrežama još preciznije i efikasnije se može doći do cilajnih grupa potencijalnih kupaca kako na domaćem tako i inozemnom tržištu.
4. Ostvarite kontakt i komunikaciju s kupcima
Jednako kao što je moguće putem društvenih mreža doći do ljudi na drugom kraju svijeta isto tako je moguće u bilo koje doba dana stupiti u kontakt s potencijalnim kao i postojećim klijentima. Naime, na raznim platformama možete započeti razgovor i pitati pratitelje za njihova mišljenja, možete komentirati bitne objave i odgovarati na pitanja koja Vam postave. Na taj način izgrađujete odnos sa pratiteljima i gradite povjerenje koje Vas čini pouzdanim odabirom za vrstu usluga/proizvoda kojima se bavite.
5. Pomozite potencijalnim kupcima u odabiru
Društvene mreže su mjesto gdje možete demonstrirati svoje usluge i proizvode. Edukativnim i interesantnim objavama pomozite potencijalnim kupcima da odaberu nešto iz Vaše ponude što je najbolje za njih. Savjetujte ih i objasnite što iz Vaše ponude je najbolje, te kako im to može poboljšati život.
6. Saznajte iz prve ruke što Vaši kupci zaista žele
Komuniciranjem s pratiocima možete saznati što oni misle o Vašem brendu i ponudi, te što oni zaista žele. Postavite im pitanja, napravite ankete, osvrnite se na prethodne reakcije javnosti na Vaš sadržaj. Vidite koje i kakve objave imaju najviše komentara i lajkova, te ponudite više sličnog sadržaja. Facebook i Instagram su idealne mreže na kojima možete saznati što potencijalni kupci žele od vas.
7. Sakupite testimonijale
Prisutnost na društvenim mrežama omogućuje Vašim klijentima da podjele svoja iskustva s Vama. Ovisno o kojoj se platformi radi, Vaši klijenti mogu ostaviti recenzije, komentirati Vaše objave i podjeliti na vlastitim profilima svoje iskustvo. Pozitivne recenzije na Vašem profilu pomoći će uvjeriti potencijalne kupce da odaberu Vas. Dok, objave koje Vaši klijenti djele na vlastitim profilima i u kojima Vas spominju možete podijeliti i na vlastitom profilu. Takav sadržaj djeluje vjerodostojnije i dostupan je prvenstveno pratiteljima Vaših klijenta, te Vam može poslužiti u pronalasku novih pratitelja kao i klijenata.
5 faktora koji umanjuju funkcionalnost web stranice
Vizualno privlačna i funkcionalna stranica od izuzetne je važnosti za svako poduzeće jer uz društvene mreže, ona je glavni faktor na temelju kojeg se stvara percepcija Vašeg brenda. Naime, web stranica je glavno mjesto na kojem se potencijalni...
Zašto svakom poduzeću treba web stranica?
Web stranica je predstavništvo poduzeća na internetu. Ona je glavno i najpouzdanije mjesto na kojem će se potencijalni klijenti, partneri i javnost informirati o Vama. Iz tog razloga bitno je da Vaša web stranica izgleda reprezentativno, da bude...