Web stranica je predstavništvo poduzeća na internetu. Ona je glavno i najpouzdanije mjesto na kojem će se potencijalni klijenti, partneri i javnost informirati o Vama. Iz tog razloga bitno je da Vaša web stranica izgleda reprezentativno, da bude funkcionalna, te da sadrži sve bitne informacije o Vašem poduzeću za koje želite da posjetioci Vaše web stranice doznaju. Vaša web stranica je Vaš ured, pa čak može biti i Vaša trgovina koju svatko može posjetiti u bilo koje doba dana s bilo kojeg kraja svijeta. Potencijal dobre web stranice je inorman, a ovo su neki od razloga zašto je svako poduzeće treba imati:
1. Ogledalo vašeg poduzeća
Vaša web stranica je Vaše sjedište na internetu, te iz tog razloga mora izgledati reprezentativno. Naime, Vaša web stranica je dio Vašeg brenda te mora biti u skladu s njim. Boje, text, fotografije i sadržaj Vaše stranice moraju biti u prepoznatljivom jedinstvenom stilu Vašeg brenda.
2. Najpouzdanije informacije
Ono što posjetitelji Vaše web stranice pročitaju na Vašoj stranici jest i ono što će od Vas očekivati. Primjerice ako Vaša stranica sadrži edukativni sadržaj u obliku bloga, e-knjiga ili videa, posjetitelji će Vas percipirat kao stručnjaka za područje kojim se bavite. Iskoristite svoju web stranicu kao mjesto na kojem ćete istaknuti svoje kvalitete poput iskustva, certifikata, nagrada, itd. Predstavite se u najboljem svjetlu i omogućite posjetiteljima Vaše web stranice zanimljiv sadržaj, pokažite im prethodne projekte, bitne partnere, te što oni kažu za Vas.
3. Ostvarivanje kontakta
Omogućite posjetiteljima Vaše web stranice da lako stupe i budu u kontakt s Vama. Stavite na svoju stranicu ikone za društvene mreže na kojima imate svoje profile, te na taj način potaknite posjetitelje da Vas zaprate i tamo. Uključite kontakt formu na svoj web kako biste olakšali posjetiteljima stupanje u kontakt s Vama. Također, uključite newsletter formu na svoju stranicu jer uz pomoč nje ostvarujete i ostajete u kontaktu sa posjetiteljima koji se prijave na Vaš newsletter.
4. Oglašavanje posjetiteljima web stranice
Iskoristite potencijal koji nude napredne mogućnosti uključene na nekim stranicama, poput Facebook Pixela. U slučaju ako namjeravate koristiti plaćene online oglase, Facebook Pixel će vam omogućiti da prikažete oglase korisnicima koji su već bili na Vašoj web stranici. Ovo je izuzetno korisno ako imate web shop.
5. Uvid u performans stranice
Uz alate kao što su Google Analytics možete vidjeti koje grupe ljudi posjećuju Vašu web stranicu, kada, odakle, … Ovaj alat će Vam pomoći da bolje shvatite tko su Vaši potencijalni kupci, te da se prilagodite njima.
5 faktora koji umanjuju funkcionalnost web stranice
Vizualno privlačna i funkcionalna stranica od izuzetne je važnosti za svako poduzeće jer uz društvene mreže, ona je glavni faktor na temelju kojeg se stvara percepcija Vašeg brenda. Naime, web stranica je glavno mjesto na kojem se potencijalni...
7 načina kako društvene mreže pomažu rastu poduzeća
Društvene mreže su vrijedno sredstvo koje mnoga poduzeća i poduzetnici koriste u poslovne svrhe. Svakim danom sve više poduzeća pojavljuje se na društvenim mrežama kako bi mogli uživati u benefitima koje prisutnost na različitim platformama nudi....